Trikovi za relaksaciju na radnom mjestu

Kada se osjećamo napeto, pod stresom, vikend proveden u spa centru ili na plaži, miljama daleko od kancelarije i gužve rješava sve.

Ali, šta da radimo kada nemamo vremena da predahnemo, odnosno kada je odmor miljama daleko a mi smo 24h u petoj brzini.

Gutalj zelenog čaja

Umjesto da se obraćate kolegama sa crvenilom u licu, drhtavim glasom, skoknite do kuhinje i napravite sebi zeleni čaj. Ovaj čaj je bogat izvor tanina, supstance koja umanuje bijes.

[widgets_on_pages id=”Baner”]

Kocka čokolade

Samo jedna kocka čokolade može da vam umiri nerve. Držite kod sebe u fioci neku crnu čokoladu jer ona reguliše nivo hormona kortizol koji utiče na stres.

Kašičica meda

Umanjite stres s dozom slatkog. Pored toga što je prirodan čuvar kože i sjajan antibiotik, med takođe oblikuje supstance koje formiraju zajedničko jedinjene koje utiče na mozak tako što se bori protiv depresije i aneksioznosti.

Kreativna vizualizacija

Neko vam zvoni na vratima. To je Rajan Gosling i na koljenima vas prosi, dok vi energično vičete Da ! Ova mala putovanja u snove, maštu koje mnogi “life coach” eksperti vole da zovu kreativne vizualizacije koje su jasno povezane s nečim što nas čini srećnim, zadovoljnim, su sjajna relaksacija koju možete u bilo koje vrijeme da sebi dopustite.

Žmurite

Zažmurite na minut. Udahnite duboko i napravite pauzu od posla. To je odlična vježba koja će da vas smiri i fokusira.

Masaža prstiju

Kada na vidiku nemate nijednog profi masera, pokušajte sami sebe da izmasirate, pogotovo vrat, dio ramena i šake na kojima se nalaze tačke koje su usko povezane s nervima. Ovo je prevashodno preporučljivo za osobe koje na poslu stalno tipkaju na tastaturi. Ruke mogu da “odnesu” veliki dio stresa.

Check Also

Ni privreda, ni država nijesu spremni za elektronsku fiskalizaciju

Unija poslodavaca, Privredna komora i Montenegro biznis alijansa MBA pozdravljaju Vladinu odluku da do januara …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *